Az elmúlt időszak 1.

2010.03.26. 20:33

Az egészségügy rendszerét több irányból van "szerencsém" szemlélni. Betegként, hozzátartozóként és hallgatóként. Mostanában sajnos leginkább a beteg oldalt képviseltem. Decemberben kezdődött újra, mikor az alapbetegségeim mellett a szokásosnál erősebb gyengeség jelentkezett, szédülékeny lettem és a szívem is a szokásosnál többször "indult be"(ritmuszavar, ún. PSVT, időnként nyugalomban, vagy mozgáskor csak úgy 180-190-re felugrik hirtelen a pulzusom; elég kellemetlen...). Egyik nap a buszon reggel a szokásos tömegnyomorban elájultam. Zenét hallgattam szokás szerint, de egyik lámpánál már kikapcsoltam, mert az is zavart; kabátomat is ki kellett kapcsolni és éreztem ahogy a hangok tompulnak, majd egy kis hatásszünet és arra eszméltem, hogy valaki átadta a helyét és itatnak. Barátnőmnek szóltam, hogy jöjjön ki elém a megállóba. Elindultunk egy hátulsó épületbe órára, de útközben megint elájultam. Elég nagy hó volt, abba estem. Senki nem volt ott, ezért barátnőm előbb segítséget akart hívni, majd mivel látta, hogy ott nem hagyhat egyedül inkább velem maradt és ébresztgetett. Mikor felkeltem rögtön elindultunk orvoshoz, kb 100méterre van egy komplexum, attól a helytől ahol rosszul lettem így mindenféle orvos lett volna. Lett volna... mivel én roppant makacs ember vagyok. Van okom rá, plusz az alaptermészetem is ilyen, de ezt idővel és ismerettséggel, részben vagy teljesen megértik az emberek. Olyan is akad, aki nem. Nem akartam akkor orvost, mert nem akartam elszúrni a vizsgaidőszakot, nagyjából tudtam mitől van és azt is, hogy úgy se fogják egyből kezelni. Vizsgák utánra akartam halogatni. Csakhogy útközben 1 lépcsőn megint elájultam és le is gurultam, természetesen a fejemet vertem be. Ez azért természetes, mert mindig a fejemmel történik valami, ha véletlenül megússza a fejem, akkor a térdem megy tropára. Percekig nem tértem magamhoz, bekerültem a belgyógyászat sürgősségi osztályára. Ott vettek vért, csináltak RTG-t a koponyámról, kaptam infúziót és szívmonitorra tettek. Miután stabilizálódott az állapotom átküldtek Neurológiára, mivel 3 éve epilepsziás vagyok és rohamot is gyanítottak az ájulás hátterében. Természetesen nem az volt, de a neurológiai státuszom nem volt a legmegfelelőbb ezért koponya CT-re küldtek, valamint kaptam még 1 infúziót és bent kellett maradni. Másnap hazaengedtek,azt mondták pihenjek sokat, és szedjek fájdalomcsillapítót a fejemre, amin egy szép púp keletkezett...
Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr931871529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása