Életjel

2011.10.11. 20:06

Sok minden történt ismét, megint rég kerültem a blog közelébe. A nyaram szép volt, a párommal töltöttem a nagy részét. Szeptember óta újra Egyetem, aminek örülök. Másik csoportba kerültem, nagyon jók a csoporttársak, az előzőnél sokkal jobban szeretem őket. Semmi negatívkodás, furkálódás és rosszindulatúskodás. Jó itt bár még a beilleszkedés fázisa van. Az egészségem... hááát nem mondanám a legjobbnak, elég sok dolog van amivel most küzdögetek. Mozgásszervi is, amit február óta senki nem tud megmondani mitől van de nagyon fáj, valamint most a gyomrommal van valami... Ráadásul múlthéten volt egy endoszkópos vizsgálatom(amit egyébként részben az asszisztens csinált!!!) és azóta még jobban fáj.... Ott igazolódott a már rég tudott GERD(reflux) valamint egy tojásnyi rekeszsérv... Remélem hamarosan múlik. 

Egyébként, hogy még valami jó hír legyen: visszamentem táncolni a barátommal. No nem kell komolyra gondolni, kezdőcsoport mivel a párom korábban nem táncolt, meg én fizikailag kb ennyit bírok, elég lightos de nagyon nagyon jól esik.

Ígérem kicsit sűrűbben jelentkezek, ha minden jól megy most hétvégén is írok még, mert most úgyse lesznek demók. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr913295867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smaragdtuja 2011.10.11. 23:51:09

Örülök, hogy jelentkeztél (az eü. problémáidnak kevésbé!), várom a folytatást. Legyél továbbra is ilyen erős, okos, kedves, üdvözöl smaragdtuja!

smaragdtuja 2011.10.31. 17:25:07

Fontana, mit ígértél? Jó lenne már olvasni Rólad! Üdv.Smaragdtuja

Fontana 2011.11.01. 20:23:55

Ne haragudj, de kicsit változott a helyzet 4 tantárgyból is demóznom kell, amivel kiválthatom a vizsgát és ez most csütörtöktől keddig lesz. Nagyon sokat kellett tanulni, de jövőhéten ha letudom tényleg írni fogok

smaragdtuja 2011.11.02. 19:10:56

@Fontana: Akkor mindent bele, szorítok!

smaragdtuja 2011.11.23. 19:48:16

Szia Fontana! Még nincsenek meg a demók? Üdv. smaragdtuja
süti beállítások módosítása