Egyik kedvenc filmem

2011.03.23. 09:40

Talán ez a film az, amit a legjobban szeretek. Az biztos, hogy ezt láttam legtöbbször, bőven 3számjegyű az alkalmak száma, ahányszor láttam. Igen, régen mindig ezt néztem, tanulás mellett, reggel, este. Volt, hogy megnéztem és még akartam filmezni, szétnéztem a DVDim között, nem találtam semmi érdekest és beraktam újra ezt... Nagyon sokat jelent ez a film nekem. Aki egy kis romantikus storyra vágyik feltétlenül ajánlom!!! Nem mellékesen a főszereplő srác nagy álma, hogy orvos legyen:)

Szerző: Fontana

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr522764278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása