...

2010.05.23. 13:57

Az utóbbi heteim nagyon durvák voltak. Tanulás reggeltől éjszakába menően, demók, ZHk megállás nélkül. A kimerültség olyan szintjét is megismertem, amit eddig még nem tapasztaltam. Az pedig, hogy pizzát ettem halott csecsemőket nézve a könyvben, szabad kezemben pedig koponya volt... Mindez az egyetemen egy tanuló részen ahol kb mindenki hasonló körülmények között él és próbál túlélni. Elindultunk egyik barátnőmmel a totális egészségtelen életmód felé is. 1 nap alatt 1-1 pizza, 4 chips, rengeteg innivaló, közötte energiaital(tudom, hogy rossz és pont a szívemnek nem kéne, de az agyamnak kell...). De múlthéttel lezárult a szorgalmi időszak, már nem kell órákra bejárni csak vizsgákra. 1. vizsgám júni 1.-én lesz, utolsó júli 9. Utána ha minden jól megy kezdem júli 12-től a nyári gyakorlatot, ahol a mellkassebészetet választottam. Hamarosan írok bővebben, de most igyekszek minél többet kint lenni, mert végre jó idő és adtam magamnak 2 nap pihenőt. A tegnapot sorozatnézéssel töltöttem, ma sétálni megyek és levegőzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr832025125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása