Csütörtök

2010.04.29. 20:20

Ma a suli jó volt nagyon. 8-18ig tartott, de élveztem szinte minden órát. Bár volt egy, ahol előadást kellett tartanom ott egy kicsit paráztam. Nem nagyon szoktam emberek elé kiállni és beszélni. Ideje megtanulni. Ez úgy zajlik, hogy ebben a félévben mindenkinek 2 előadást kell tartania és mindig előre kiadott témából. Végülis a már tanár által előadáson leadott anyagott kell feldolgozni és lerövidíteni, érthetőbbé tenni. A mi tanárunk kicsit kötekedős. Nem osztogatja a max pontokat bő kezűen, mint más tanárok. Miután lemegy az előadás mindig elkezd belekérdezgetni, meg másra is rákérdez és ott szépen lehet pontokat veszíteni.
Hát én ma tartottam előadást "Érdekességek az RNS-ről" címmel. Elmondtam és vártam megaláztatásomat, de csodák csodájára azt mondta a tanár, hogy nagyon jó volt, minden benne volt, max pont. El se hittem, kint maradtam még fél percig és csak utána mentem vissza a helyemre. Ő nem ilyen, nagyon kevés alkalom volt, hogy nem kérdezősködött. De nagyon örültem, mert sokat dolgoztam az előadással, mind azzal, hogy mit mondjak, mind a diák elkészítésével. Ezeket a pontokat pedig beleszámítják a vizsgába:) Jövőhétre csinálom az újabbat, de azt mondta valószínüleg átcsúszok az azutáni hétre. Nem bánnám...:)

Egyébként volt negatív része is a napomnak. Mindennap az Egyetemen eszünk, szerencsére 12-től mindig van 1 óra szünet a további órákig. Tudni kell, hogy már reggel előadásokon is végig köhögtem, és rosszabb volt, mint szokott. Aztán jött az ebéd. A menza tele hallgatókkal, orvosokkal, nővérekkel...stb. Hát nem rámjött egy asztmásroham?! Elkezdtem köhögni, először azt hittem eláll, de barátnőim mondták, hogy már piros a fejem meg a mellkasom is és egyre rosszabb a színem meg a köhögésem. Persze, hogy legbelül ettünk az étkezőben. Kivettem gyorsan a pipámat, felálltam és kimentem wc-re. Láttam, hogy legtöbben engem néznek. Hangos is voltam és a látvány sem volt utolsó... Az egyetemen nem sokan tudják rólam mi bajom van. A csoportom a szívemet már tudja, és általában arra hivatkozok. Legutóbb mikor neuron feküdtem 3 hetet ők úgy tudták, hogy kardión vagyok... Ez is elég bélyegnek, nem kell mégtöbb stigma, márpedig epilepsziával bőven az egyik legnagyobbat kaphatnám... Persze vannak néhányan, akik mindent tudnak. Csak rájuk számíthatok bent, ha baj van.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr91962758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása