Pár szó rólam

2010.03.25. 21:09

22 éves leszek az idén. Nagyon tartalmas életet éltem eddig. Sok mindent csináltam, sokfélét tapasztaltam. Jót is és rosszat is. Szeretnék ezekből megosztani néhány dolgot, amellyel talán másoknak is tudok segíteni, akik hasonló cipőben járnak. Mindig nehezebben kaptam meg azt, amit szerettem volna, de az utóbbi 3 évem csupa küzdelemből állt. 3 éve beteg lettem, ami méginkább megnehezíti az életemet és azt, hogy elérjem a célomat, amely már kicsi korom óta ugyanaz: másokon segíteni orvosként.

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr741868915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása