1. vizsga kipipálva :)

2010.04.30. 20:38

Ma megkaptam a második félév első végleges jegyét. Mert eddig is vizsgázgattunk, demózgattunk, de ezek még csak kiváltásra jók, illetve részpontokat gyűjtünk belőlük. Ma reggel 8-10ig volt újraélesztésem, de azt mondta a tanár, hogy ne egyszerre menjünk, hanem csoportokban, mert gyakorlunk a jövőheti vizsgára. Én 9-re mentem, mint kiderült egyedül.:D Bementem, 3 lány volt ott meg a tanár. Senki nem csinált semmit, ők már végeztek(csak akkor még nem tudtam mivel). Mondta a tanár, hogy menjek és kezdjem el az újraélesztést a babán, meg mondott körülményeket és mondjam el mit tennék mielőtt elkezdem. Megcsináltam a CPR-t(mellkaskompresszió és lélegeztetés) utána kaptam még pár kérdést eszméletlen betegről, különböző sérülésekről, majd közölte a tanárunk, hogy gratulál 5ösre vizsgáztam újraélesztésből.... :) Akkor tudtam meg, hogy a jövőheti vizsgát előrehozta, hogy ne kelljen akkor ejönnünk és tudjunk tanulni a többi tárgyra, mert nagyon hajtós lesz a finish. Ez már bekerül az indexemben, jó nyitása a 2. félévi jegyszerzésnek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr781965175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása