Kardiológia 1.nap (január)

2010.03.28. 21:47

Szerdai nap volt, amikor befeküdtem a Klinikára. Reggel korán mentünk Anyával a busszal regisztrálni. Akkor még a H1N1 miatt látogatási tilalom volt, így regisztráció után egyedül mentem be a Kardiológia osztályára. Ott még várni kellett, mert nem volt szabad ágy. Addig ismerkedtem egy másik beteggel, aki szintén erre a beavatkozásra várt, ugyanezzel a problémával. Odajöttek a nővérek felvenni még 1-2 adatot, de mind a főnővér, mind a másik megismert és szinte maguktól töltötték az adatlapokat. Kb fél óra elteltével kaptam egy szobát. Ugyanazt, ahol előző évben feküdtem, csak most másik ágyat. Egy idősebb néni volt ott, akinek a pacemakere begyulladt és ki kellett venni illetve egy román hölgy volt a szobatársam. Nagyon kedvesek és szimpatikusak voltak, már első nap sokat beszélgettünk. Nem sokkal ezután megérkezett az első orvos is, egy fiatal doktornő, aki szintén kezelt már. Mondta, hogy bár úgy volt, hogy velem kezdenek jött egy sürgős eset és az orvosom már bement műteni, úgyhogy várnom kell. Anyát az előtérből hazaküldtem, felesleges egésznap kint ülnie, hisz találkozni se tudunk és úgyse műtenek egyelőre. Az órák csak teltek, de még mindig nem kellett mennem a Betadineos fürdőre. Megkérdeztem ebédkor a nővérkéket, hogy ehetek-e. Azt mondták, hogy inkább ne, mert még nem tudni lesz-e műtét, bár még 1 ember elém került... Akkor már gondoltam nem fogok beleférni, mert a 2 másik betegnek cryos műtétje volt, ami hosszabb, mint a sima katéteres abláció. Késő délután jött be az orvosom a fiatal doktornővel. Az első meglepetés az volt, mikor a doktorúr megkérdezte "Találkoztunk mi már?" Nem akartam mondani, hogy már műtött is, elégnek találtam azt, hogy az előző heti találkozást elmondtam. Újra átnézte a leleteimet, de most úgy gondolta, hogy lehet nem is olyan jó ötlet a katéteres abláció. Először nem értettem, de végülis örültem neki, mert nem hiányzott 1 újabb műtét. Pláne úgy, hogy az előző nem is sikerült úgy, ahogy kellett volna és nem is volt biztos az orvos sem. Azonban ezekután még a doktornő visszajött a beleegyezőnyilatkozattal és mondta, hogy este 6 után ne egyek és éjféltől ne igyak.....

A bejegyzés trackback címe:

https://fontana.blog.hu/api/trackback/id/tr421875972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása